03 października 2011

Mniam!

Dzisiaj zaserwuję wam sałatkę. Trochę inaczej niż zawsze. Hir ju goł!


Jeśli zaś chodzi o wyzwanie journalowe to namieszałam strasznie. Nie dość, że pomyliłam kolejność podpowiedzi, to jeszcze pomyliłam miesiące i wyznaczyłam sobie wyzwania na wrzesień, który się skończył. No ale nic, stworzyłam wpis, to go opublikuję.


Journal Prompt:  What are your goals for July?  Today we will write a list of goals that we would like to accomplish in July.  I know I have said a million times but goals are another one of my most favorite things to journal about.  It makes me feel more accountable for them if they are written down and waiting to be crossed off.  Try to think of 3-5 easily attainable goals. 

Podpowiedź (28) szesnasta: Jakie są Twoje plany na wrzesień (październik :D)? Dzisiaj wypiszemy listę rzeczy które chcesz osiągnąć w tym miesiącu. Wiem, że powtarzałam to już milion razy ale gole to jedna z moich ulubionych rzeczy do journalowania. To sprawia że czuję się bardziej odpowiedzialna gdy są one spisane by móc je później skreślić z listy. Spróbuj wymyśleć 3-5 osiągalnych łatwych celi.

Znowu dupy nie urywam, ale nie można być caaały czas w szczycie formy. Trzeba upaść, by się odbić i walczyć z wyzwaniem jeszcze lepiej niż dotychczas :)

xoxoxo
Antilight


2 komentarze: