02 listopada 2012

ofkors ze kawa {coffee ofcourse} lO

Zaczął się listopad więc nie wiem czy mój nowy LOsek załapie się jeszcze na temat miesiąca w ILS, ale na pewno musiałam zrobić coś o kawowo, herbacianej tematyce. Od kawy jestem uzależniona, a jak robię odwyk to piję mnóstwo herbaty. Od razu jednak wiedziałam o czym będzie praca, którą skleiłam do najnowszej mapki na ScrapMap. Z miejsca powiem, że praca inspirowana jest mnogością warstw w wykonaniu Magdy. Starałam się pojechać po maksie z kawałkami papieru, ale chyba nie jestem jeszcze w tym za dobra. Dodatkowo, praca nie byłaby tak piękna gdyby nie bajerny brokatowy papier od Lejdi, którego chciałabym od niedawna upchnąć w każdą swoją pracę. Dzięki kochana! No ale koniec gadania, oto praca:


November has started and I don't know if my new LO will be accepted in the ILS challenge: theme of the month, but when I saw it I knew I had to do something for it. I'm addicted to coffee, and when I'm trying to stop with it I'm drinking lots of tea. But this page, made according to the newest sketch on ScrapMap had to be about coffee! I want to say that I tried to do something in style of Magda's as I'm totally inspired by her way with layers of paper. Also this page wouldn't be possible without a gift from Lejdi an awesome sparkling paper. Thanks! But enough with talking, here's the work.



W pracy jak zwykle królują ILSy z małym dodatkiem resztek jakie znalazłam w skrzynce ze ścinkami. Poza tym gesso i ecoliny, tym razem bz wykrojnika Sody, ale są ich chipboardy więc równowaga w naturze jest zachowana :) No i moje jedno z ulubionych zdjęć analoga. Jak wam się to wszystko podoba?


This work is ofcourse rich in ILS papers, plus some scraps of other brands that I've found in my box. Besides there is some gesso and Ecolines, this time without the SOD▲licious stencil, but I used their chipboards so there is still balance in nature :) Plus one of my favorite photos from analogue cam. How do you like it?



Ja tym czasem znikam, bo wyszło u nas słońce, można naładować trochę baterii na takie pluchowe dni jak wczoraj. xOXo


14 komentarzy:

  1. świetny jest ten pionowy układ, a ten bajerancki brokatowy papier od razu rzuca się w oko;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) no brokacik musiałam, pewnie do grudnia sie nim po maksie znudzę :P

      Usuń
  2. śliczny i zdjęcie jakie ładne!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. co nie tak jak wszystko tak! Bombastyczny! Twoje jesienne zdjęcia wymiatają!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No zawsze mogłoby być lepiej :P Ja rzadko kiedy jestem zadowolona z siebie na 100% :P

      Usuń
  4. No warstwy jak się patrzy! Praca jak dla mnie bomba! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jakoś mi umknęła ta strona, widziałam tylko na IG wczoraj, ale jest superrr! warstwy super i te strzałki, strzałeczki wszędzie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :* uczę się od Was miszcze, patrzenie na Ciebie scrapującą dało kopniaka :)

      Usuń