23 września 2013

life lately #35


✖ Miniony tydzień zaczął się ciężko, a sprawę pogarszał codziennie padający deszcz. Na szczęście wszystko skończyło się dobrze i znów chociażby na chwilę wyszło słońce :)
✖ Humor definitywnie poprawiła mi mega paczka od Gossamer Blue - oj czuję, że postaną z tego moje ulubione prace.
✖ Zrobiłam pierwszą w życiu zupę dyniową. Połączyłam sporo przepisów w jeden i wyszło coś pysznego! Trzeba będzie to powtórzyć.
✖ A w mieście widać jak coraz szybciej kontrolę przejmuje jesień i powiem wam, że lubię to!
A jaki był wasz miniony tydzień? Mam nadzieje, że deszczowe dni nie popsuły wam humorów :)
Buziaki!

Past week started really hard, and the pouring rain didn't make it any better. Fortunately all bad things solved out and at the end we even had some sunny days :)
This pack full of wonders from Gossamer Blue really got my spirits up. There are so many awesome things in there that I feel this is going to be a very creative month.
I made my first time ever pumpkin soup. I joined many recipes together and what I've got was super delicious! I have to make it again :)
And in the city it's now very clear that autumn is taking over and I have to say i like it.
And how was your last week? I hope that you had a good weather and your spirits are still up up up :))
Kisses!

6 komentarzy:

  1. a przepis na zupę? :) widać słodka tajemnica

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A przepis finalnie bardzo prosty. 0,5 L rosołu; 1,5 szklanki pulpy z piecoznej dyni; zeszklona cebula w piórka; przprawy do smaku kardamon, cayenne; gałka; cynamon; sól. Tylko z tymi przyprawami to tak po troszeńku dawałam :) Jedliśmy i z domowymi grzankami z angielki, i z tartym parmezanem. Obydwie wersje pycha!

      Usuń
  2. Oczywiście, że nie popsuły :) Uwielbiam brzydką polską jesień (ale pod warunkiem, że jestem ciepło ubrana!). Mam nadzieje, że w tym tygodniu zrobie sobie to, co sobie z góry umyślałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam zupe dyniowa ,ktora tutaj jest bardzo popularna chociaz innego rodzaju dynie sie stosuje
    piekne zdjecia..zapachnialo jesienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W polszcze jak zapytałam co to za dynia bo szukam japońskiej czy czegoś takiego, to się dowiedziałam "no dynio to dynio pani, tako z ogródka i już" ale kupiłam w ciemno i była pycha :)

      Usuń