28 lutego 2014

5 random things we love - mini album for GB

Gossamer's Blue february kits were just perfect for all things love connected, and it was just what I needed for a mini-album that I wanted to make to celebrate our 5th anniversary of being together. I was thinking of the things that connect us, one of which is the love toward small things, details and everyday life moments. I looked into my phone photo library and picked 5 random pictures that show these small moments and simply put them into a mini.


Lutowe kity od Gossamer Blue były perfekcyjne do tworzenia wszelkich projektów związanych z miłością. Były też tym co potrzebowałam do zrobienia mini albumu który uświetnił by naszą piątą rocznicę bycia razem :) Chciałam się skupić na rzeczach które nas łączą. Jest to miłość do niewielkich rzeczy, detali i codziennych chwil. Wystarczyło, że spojrzałam w swój telefon i z łatwością znalazłam 5 zdjęć nawiązujących do rzeczy które nas łącza. Wystarczyło je wydrukować i złożyć w prosty mini album.

"we love coffee" 

I really enjoyed working with all the muted tones from Crate Paper Love Notes collection and the sized down patterns from 6x6 paper phd worked perfect for me. I added some gesso and sewed the layers together with machine stitch to add more details to the small pages ( whole thing is around 5x3,5). I decided on using white background as I like when your eye focuses mainly on the photo :)

Z lutowych kitów GB strasznie podobały mi się wszystkie papiery Crate Paper z kolekcji Love Notes. Pomniejszone wzory z małego pada genialnie się spisały w tym mini albumiku. Poza papierkami dodałam trochę gesso, a różne warstwy i warstewki przeszyłam prostym ściegiem maszynowym. Na koniec dodałam kilka detali do każdej strony i gotowe. Wybór białego tła jest nieprzypadkowy, lubię gdy tło nie odbiera skupienia ze zdjęć, chcę by to one były na pierwszym planie i biel spełnia się w tej roli genialnie :)

"we love good food" 


"we love Worf"

I think such album would be a nice idea for a small gift all year around not only around Valentine’s day. If you like my ida I encourage you to make your own. Just pick up 5 small moments, or things/details, from your life, that bring you and your close ones together and put them into a mini album. It’s an easy and very personalised way to say “I love you” :)

Myślę, że taki albumik spisałby się świetnie w roli prezentu nie tylko walentynkowego. Jeśli podoba wam się mój pomysł zachęcam was do zrobienia swojego mini. Wystarczy tylko pomyśleć o jakiś pięciu momentach, drobnych rzeczach, detalach jakie was łączą znaleźć jakieś zdjęcia i włożyć to wszystko między kolorowe papiery :) To taki prosty sposób na bardzo osobisty prezent mówiący wyraźnie "kocham Cię" :)

"we love walks to the park" 

"we love discovering new places together"

Thank you for reading :)
I hope you like my mini and feel inspired to create one of your own.

Dziękuję za uwagę :)
Mam nadzieję, że czujecie się zainspirowani do stworzenia swojego własnego mini albumu.

13 komentarzy:

  1. Świetny albumik :) Napis na okładce to "gotowiec"? W sensie taka tekturka z wyciętym tekstem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) Nie, sama projektowałam a wycinała mi specjalna maszynka :)

      Usuń
  2. megasuperduperzajebistyczny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super :) Świetny pomysł :) Mini albumy to fajna rzecz, bo można go zrobić w miarę szybko, a pamiątka jest super :) Musze się zmotywowac też do czegoś takiego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ^^ i w przeciwienstwie do LOsów może przechowywac dużo zdjęć :)

      Usuń
  4. jest cudowny Kasia :) uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. fantastyczny albumiś! fajny pomysł na rocznicę :) tylko strasznie dużo tych rzeczy musiałabym wymyślać :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ahaha :) dzięki :) Zawsze można poprzestać na najlepszej 3ce, 5tce, 10tce :) Albo co roku pisac top 5 z minionego roku, pomysłów jest wiele

      Usuń