10 lutego 2014

life lately #3


Let's not lie, this past week was all about art. During the weekend I had my semester exams and had to finish looots of stuff, and almost hit 100% of my TO DO list (28/29 items). That's good right? But because of that nothing else really happened, so here goes just a few snapshots from last 7 days. And how was your past week? Did you managed to enjoy the sunny weather during the weekend?

Nie okłamujmy się, ostatni tydzień dotyczył tylko sztuki. W weekend miałam zakończenie semestru i egzaminy, na które musiałam skończyć mnóstwooo prac. Udało mi się zrobić moją listę TO DO niemalże w 100% (28 z 29 pozycji). Nieźle co? No ale z tego powodu nic innego się nie wydarzyło, tak więc proszę kilka urywków chwil z ostatnich 7 dni. A jak minął wasz tydzień? Mieliście okazję rozkoszować się weekendowym słońcem?

xoxo

4 komentarze:

  1. Ja też miałam trochę zamieszania z okazji całego tygodnia sesji, który wyżerała mi po 8-9 godzin z każdego dnia... Mam nadzieję, że udało Ci się pokończyć wszystkie prace ;) No i gratulacje z okazji wykonania planu! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. udało mi się wykonać cały plan minus jedna ilustracja - myślę, że to całkiem dobry wynik :)

      Usuń
  2. poproszę o zdjęcia wszystkich prac! :P
    ja ostatnio tylko leżę i się lenię.. o!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ahaha Maryszka, to są gnioty tak w 60 % nie ma co marnowac czasu na zdjecia :P kiedys wpadniesz do Łodzi to oczajisz :P

      Usuń