28 listopada 2014

PL week 23

Hejo! Przerywam na chwile świąteczne nadawanie by pokazać Wam nowy tydzień z mojego kieszonkowego albumu :) Ostatnio udało mi się nadrobić aż pięć zaległych tygodni i znów jestem na bieżąco. Ha! Mimo, że tydzień 23 to koniec października, nie chcę się poddać pogarszającej się pogodzie i całość oprawiłam w mega pozytywną kolekcję kart PL z kolekcji Flea Market - Maggie Holmes.


Hello! I'll interrupt for a moment all the Holiday things to show you a new week in my pocket album :) Lately I managed to catch up with 5 weeks of memories and I'm back on track. Now I have things to show you. While making this week I used amazing and positive cards from Becky Higgins Flea Market collection by Maggie Holmes. It's a good way to scrapbook photos from Late October when the weather starts to decline.

lewa strona: / left side:

prawa strona: / right side:

detale: / details:





2 komentarze:

  1. Haha uwielbiam ten psiakowy kolniez! znaczy mam nadzieje ze z kudlaczem wsio dobrze, tylko on tak cudownie w tym wyglada!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ahaha, my sie z niego codziennie śmiejemy chociaż łazi w nim już od miesiąca :P niestety bobek dostał choroby skóry i musimy mu ograniczyc lizanie się wszędzie i gryzienie. Ale już jest luz :)

      Usuń