15 grudnia 2014

PL week 27 - for Gossamer Blue


Hello!  Today I have another Gossamer Blue pocket page project for you. This page has a certain concept to it. To begin with it was the week we had some first snow this season - the mint, cold pages were perfect to set the mood. Then there's a checkered like pattern of colours, and last the nice transition between the dark flower page and the black and white photo. All embellished with carious bit's and pieces from Decembr GB kits. Hope you like it. 

materials: WRMK page protectors; various Gossamer Blue December kits;
Hejo! Wpadam do Was dzisiaj z nowym projektem kieszonkowym, który przygotowałam z grudniowymi zestawami od Gossamer Blue. Ten wpis nie jest przypadkowy, trochę pogłówkowałam nad jego kompozycją. Po pierwsze to był tydzień gdy spadł u ans pierwszy śnieg ( i stopił się przy dotknięciu z ziemią, ale co tam :P) stąd ten chłodny miętowy kolor mający nadać klimat. Potem ułożyłam szachownicowo kolory mięte i biały, a na koniec dołożyłam tą ciemną kwiatową kartę która płynnie przechodzi w czarno białe zdjęcie. DO tego trochę różnych dodatków z grudniowych kitów i wpis gotowy. Mam nadzieję, że przypadł wam do gustu :) 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz