09 lipca 2015

PL week 2 with Gossamer Blue

Helou, przybywam do Was dzisiaj z soczystą dawką koloru :) Wszystko to za sprawą Gossamer Blue. Lipcowe kity to duża dawka pozytywnej energii dzięki której scrapowanie naszego drugiego tygodnia małżeństwa było czystą przyjemnością.

Ten tydzień był perfekcyjną mieszanką przyjemności. Spotkania z koleżankami po pracy, wypad na zakupy, kino plenerowe i weekend za miastem na grilla z rodzinką. Żyć nie umierać. Z trudem przebierałam zdjęcia bo tyle ich miałam, trudno było wybrać te, które najlepiej by podsumowały miniony tydzień, ale jakoś dało radę :)

materials: Gossamer Blue July's Kits
 Hello, today I come to you with a juicy portion of colours :) All thanks to Gossamer Blue. July's kits are filled with it - ton's of positive energy that made scrapbooking week 2 super easy. That week was just a perfect mixture of happy. Meeting with friends after work, shopping, plain air cinema, and a weekend getaway from the city for a BBQ with family. To live and never die. I even have a problem which pictures to choose 'cos I snapped so many, but I did it :)

Strona A: / Side A:

Strona B: / Side B:

i detale: / and details:



Nie ma lata bez knedli z truskawkami :) Czy wiecie, że w Łodzi podaje się je z młodą kapsutką i mięsem? Ale nie u nas. Moja mama zawsze robiła ja z masełkiem i cukrem :)

2 komentarze:

  1. Pięknie! I jak kolorowo! Przez Ciebie mam ochotę wrócić do mojego PL!! Może w końcu się zmotywuję.. :P

    OdpowiedzUsuń