07 września 2015

PL week 8 with Gossamer blue

Cześć kochani :) Dzisiaj szybko i bez zbędnych słów pokażę wam jak zamknęłam nasze wspomnienia z urlopu w kieszonkowym albumie. O tym jak minęły nam wakacje na Mazurach i nad morzem, które spędziliśmy tropiąc ślady naszego dzieciństwa przeczytacie tutaj (duużo zdjęć) i tutaj (mój akwarelowy podróżnik). Teraz przyszedł czas na Project Life. Trochę trudno było mi wybrać zdjęcia, bo chciałam wydrukować co drugie, ale w końcu udało się jakoś zawęzić wybór. Wymieszałam je z najnowszymi kitami od Gossamer Blue i tak oto zamknęłam tydzień 8 w naszym albumie.


Hello :) Today I'll be quick and with few words only I'll show you how I closed our vacation memories in pocket album. We spent our holidays in Mazury and by the sea - you can read more about it here (in photos) and here (in my watercolour travel journal). Now it's time for Project Life. It was hard to choose which photos to print but after a while I selected the right ones, mixed them with September kits from Gossamer Blue and voilà week 8 is finished.








2 komentarze:

  1. zdjęcia z tego wyjazdu macie nieziemskie! uwielbiam kazde :)
    stanowczo muszę się tobą bardziej inspirować robiac moj marny PL :D wszystko tak idealnie do siebie pasuje.. <3

    OdpowiedzUsuń