25 sierpnia 2016

Karkonosze mini album with Gossamer Blue

Hej Kochani! Prawie rok temu razem z dwójką moich drogich dziewczyn, na trzy dni, uciekłysmy w góry. Była to przygoda życia. Babska wycieczka, góry, chmury, mgła i słońce, deszcz i błękitne niebo. Przepyszne jagody prosto z krzaczka (we wrześniu!), pyszna nalewka zabukowana gdzieś w jednej z kieszeni plecaka i ciepła herbata z termosu. Z tego wyjazdu przywiozłam tonę zdjęć i część z nich, już dawno temu wydrukowałam dzięki usłudze Projektogram i tak czekały sobie na lepsze czasy w pudełku.

materials: Sierpniowe kity od Gossamer Blue;

I w końcu doczekały się. Sierpniowe zestawy od Gossamer Blue okazały się idealnie tym na co czekały te zdjęcia. Papiery i dodatki z kolekcji Outfitters od Pink Paislee są całe w klimacie jesienno podróżniczym. Tworząc ten mini albumik skorzystałam z prostego pomysłu Stephanie Bryan, który znajdziecie tutaj. Wkleiłam zdjęcia, dodałam kilka przydasiów i gotowe. Nareszcie całość jest godnie oprawiona.










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz