16 grudnia 2016

Festive cards with Gossamer Blue

Hej Kochani :) Tak sobie myślałam, ze w tym roku daruję sobie ręcznie robione kartki, ale jednak… Gdy w ręce wpadły mi grudniowe zestawy od Gossamer Blue, a w nich świąteczny mini kit (bo grudniowe kity od GB nie są na szczęście napchane samymi świątecznymi rzeczami - co czyni je uniwersalnymi) to wiedziałam, że jednak musze wykrzesać chwilę czasu dla siebie i papierów. W ten sposób powstało kilka kartek dla bliskich :)


Jak widać zbytnio nie szalałam z pomysłami, no bo jednak przy dzieciaczku czasu jak na lekarstwo. Ale jednak udało mi się zrobić sześć różnych kartek.




Robiąc je użyłam papierów pochodzących z kolekcji Fancy Pants "Golden Days", która klimatem bardziej pasuje do jesieni i drewnianego domku w lesie. Jednak po zmiksowaniu jej z typowo świątecznymi przydasiami wyszły z tego całkiem klimatyczne karteluchy.


Teraz muszę jeszcze znaleźć chwilę czasu na wypisanie ich i spacer na pocztę, aby trafiły we właściwe ręce :)




A jak to jest u Was? Robicie kartki na Święta, czy raczej kupujecie? A może wcale ich nie używacie? Jeśli coś już zrobiliście, podzielcie się ze mną swoimi dziełami podrzucając mi link w komentarzu :)

Buziaki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz